Але це лише у перші 30 днів продажів.

Перший місяць продажів iPhone X виявився дещо невтішним? Компанія Consumer Intelligence Research Partners (CIRP) зі своїм новим звітом намагається відповісти на це питання та висвітлити, як же продавалася кожна модель iPhone протягом 30 днів одразу після її випуску.

iPhone X дивиться прямо у вічі

 

Хоча Apple ще тільки доведеться підрахувати, скільки юнітів iPhone X вже продано, цей факт зовсім не став на заваді аналітикам, які не проминули нагоди зробити це самостійно. Тож, компанія Consumer Intelligence Research Partners (CIRP) зі своїм новим звітом намагається висвітлити питання того, як продавалася кожна версія iPhone протягом першого місяця на світовому ринкові.

Дослідження від CIRP, яка проаналізувала перші 30 днів продажів iPhone X, показало, що за моделлю налічено близько 30% загального обсягу продажів iPhone. iPhone 8 та iPhone 8 Plus разом розраховуватимуть десь на 40%, тобто по 23% та 17% відповідно.

Варто зазначити, що iPhone 7 та iPhone 7 Plus отримали 20%, незважаючи на те, що сьогодні це вже досить старі моделі. Для порівняння, минулого року в iPhone 7 and iPhone 7 Plus було 70% протягом першого місяця продажів. Ці дані перегукуються з іншими подібними аналізами, здійсненими на початку цього місяця.

Розподіл по моделях продажів iPhone після перших 30 дней на ринку

CIRP пояснює, що важко зрозуміти, чи виправдав iPhone X очікування, перевищив їх або став провалом завдяки першому місяцеві продажів, бо Apple ніколи ще не випускала одразу три провідні смартфони підряд. Враховуючи, що ці дані тільки за перші 30 днів після старту, можна припустити, що спочатку саме проблеми з постачанням призупинили продажі iPhone X, бо зараз із цим уже немає труднощів.

Зрештою, CIRP припускає наявність «певного незадоволення», зважаючи на масштабну рекламу iPhone X.

«Важко сказати, виправдав iPhone X очікування чи перевищив їх, або взагалі став провалом, бо Apple ніколи не випускав смартфон в подібних умовах», – стверджує Джош Ловітц, партнер та співзасновник CIRP. «Ґрунтуючись на посиленій рекламній кампанії, ми гадаємо, що слід очікувати певного незадоволення з боку Apple, бо iPhone X зайняв лише одну третю продажів у США одразу після його випуску. Звісно, проблеми з постачанням на початковому етапі могли скоротити продажі, хоча запасу вже достатньо».

Також, CIRP пояснює, що деякі користувачі могли утриматися від придбання смартфону, бо хотіли перш за все оцінити відгуки інших, проте зрештою звернулися до доступніших моделей.

«До цього ж, ми думаємо, що затримка в попиті на iPhone 8 та 8 Plus також вплинула на ситуацію. Після того, як Apple оголосили про нові смартфони у вересні, покупці не планували нічого купляти аж до випуску iPhone X. Напевно, вони хотіли побачити, яким має бути на вигляд та на доторк смартфон за тисячу доларів, але потім більшість придбала модель за сімсот доларів».

Протягом останнього конференц-зв’язку Apple, Тім Кук пояснив, що навіть сама компанія не знала, чого очікувати від статистики продажів завдяки тому, що вона ніколи не випускала три провідних моделі у такій послідовності. Доведеться почекати на звіт з наступного конференц-зв’язку Apple, що відбувся цього січня.